Zakaj se ukvarjamo s projekti, ki so zastareli, osnovani na tehnologiji prometa izpred 40 let, takrat ko so sedanji projektanti hodili na fakulteto. Zakaj se sistematično uničuje električno energijo, čeprav bi jo lahko s pomočjo rekuperacije ceneje z manj izgubami dobili nazaj in še lažje dosegati evropske smernice o zmanjšanju porabe električne energije in izpustov.
The post Mnenje Projektnega sveta za civilni nadzor projektu 2TIR appeared first on Časnik.
Komentarji (3)
Feb 16, 2019
0
V javni razpravi in v postopku pridobivanja soglasij je vlada obljubila prizadetim občanom ob progi, da bo zgrajena dvotirna proga. To obljubo bo vlada zanesljivo prekršila, saj kot 1. fazo izgradnje prevideva izgradnjo enega tira v enotirnih predorih, nato, pa še drugega. Ta drugi tir dvotirne proge ne bo nikoli zgrajen. Torej bo vlada zavestno prevarila občane in se požvižgala na pogoj občanov, pod katerim so izdali soglasje. Tukaj predlagam rešitev, ki nikakor ne zavira gradnje, saj sprememba računske hitrosti ne vpliva na pogoje lokacijskega dovoljena.razen tega pa so odmiki od odločbe lokacijskega dovoljenja v okviru toleranc, ki so dopustne. Za uveljavitev mojega predloga zadostuje le sprememba projektne dokounatacije, projekta za izvedbo, kar pa je zelo mala sremeba in skorajda nepopmebno zvišanje strokov. Očitno takšnega predloga vlada ne bo sprejela, saj bi s tem gradnjo dveh tirov pocenilo za okrog 400 mio, kar pa je v nasprotju gradbenega lobija, ki vidi v izgradnji le zaslužek. Ta zaslužek pa mora zagotoviti direktor pivovarn, ki je očitno zelo kvalificiran za takšne podvige. Projektni svet pa je v tem primeru samo prevara, ki zavaja naivno ljudstvo, da ne bo prevarano. Bo, saj vendar 2. tr gradimo naivni Slovenci.
Feb 15, 2019
0
APMMB2 - Lahko, da imaš celo prav ampak v toliko letih so se vsi interesi združili ter odločili! Ali je smotrno vse začeti znova in nadaljnjih 40 let debatirati?. Sam mislim, da se tovor prepusti Reki in Trstu in se luka Koper ne širi več. Prevzame naj le tisti tovor, ki je res donosen ne pa vse povprek!
Feb 15, 2019
0
Projektni svet za civilni nadzor projekta 2TIR je pesek v oči naivni javnosti. Če gre za projektni svet, ki ga vodiEmil Pintar seveda. Ta projektni svet bi se moral posvetiti najprej tarsi, ki je potratna in je bila izbrana z namenom, da je čim dražja in da bo omogočila gradbenemu lobiju, ki je lomastil po avtocestnem programu, nadaljnje superzaslužke. V ta namen so "strokovno" določil računsko hitrost 160km/h in s tem podražili traso. Prav tako so določili maksimalni naklon, kar dodatno traso podraži. Neupravičena izbira računske hitrosti za industrijski tir narekuje izgradnjo dveh enotrnih predorov , kar gradbena dela zelo podraži. Če bi hoteli prispevati k racionalizaciji projekta, bi morali vsaj zmanjšati računsko hitrost in zahtevati gradnjo dvotirnih predorov. S tem bi gradnjo pocenili za okrog 400 mio. Ta spremba ne bi terjala spremembe lokacijskega dovoljenja, saj bi šlo za odmik, ki ga tolerance dovoljujejo. Tako pa investirorji vztrajajo pri nesmiselni računski hitrosti in izgradnji enocevnih predorov. Prav to pa jasno kaže, da so reslepili tudi krajane Dekanov, saj ne nameravajo izgradit dvotirne proge, tako kot so obljubljali.