Sporna vladina trasa II. tira čez Osapsko dolino je po dosedanjih informacijah nastala zaradi izsiljevanja Italije in Trsta v okviru dvajsetletnih mučnih dogovorov z zahodno sosedo o posodobitvi železniške povezave Trst/Koper-Divača (gl. knjigo avt. tega prispevka Trst–Koper, večna tekmeca, založba Mladika, Trst, 2007). Kratek historiat zgodbe o nastajanju II. tira in finančne posledice Proga je […]
The post Drugi tir: Molk levih vlad na težke pomisleke in resna vprašanja v zvezi z vladno traso appeared first on Časnik.
Komentarji (3)
Jan 26, 2019
0
Računajte,da mora Petričev Kolektor zaslužiti vsaj 750 milijonov na letni ravni.Dobiček mora biti najmanj 50 milijonov evrov. Od kje ? Če si pod Kučanovim protektoratom je vse mogoče.Kmalu bodo Petriču in Kolektorju že milijarde premalo.To lahko ustvariš ,če drek mešaš povsod kjer se pojaviš.Kolektor je trenutno najbolj nekredibilna firma v Sloveniji-moje mnenje. 2 Tiru in Karavanškemu predoru ter vsem slovenskim davkoplačevalcem se ne piše nič dobrega.
Jan 26, 2019
0
*APMMB2 Dolgoročno je manjši naklon upravičen, saj ponuja hitrejši, bolj racionalen transport, tudi iz vidika manjšega onesnaževanja okolja in večje varnosti. Hitrost 160km/h je tudi po mojem mnenju preveč smela za teren po katerem naj bi se proga izvedla saj v nadaljevanju po SLO ni še prilagojen sprejem teh kompozicij in pošiljanje naprej. (mogoče pripravljajo sam ustroj za 50 let naprej in bodo vlaki z 400Km/ vsakdanjost tudi pri nas)
Jan 26, 2019
0
Dejstvo je, da je ideja o drugem tiru nastala v času, ko se je iztekal avtocestni program in je gradbeni lobi pod vodstvom, Ivana Zidarja potreboval nadaljevanje del. V opciji sta bila: tretja razvojna os in železniška proga Koper - Divača. Žlezniška prohga ima za razliko od avtocest bistveno manj gradbenih del, zato je vodstvo lobja naročilo takšno traso, ki bi vseeno preskrbela dovolj gradbenih del in seveda dovolj dobička. Če želiš traso ceste, ali železnice podražiti izbereš, ali pa zahtevaš trasiranje z razkošnimi elementi. Povečaš računsko hitrost zmanjšaš vzdolžni naklon in že se trasa podraži.Večja je računska htrost in manjši je dopustni naklon, dražja je trasa. Tako je lobi dosegel da je bila izbrana popolnoma neupravičena računska hitrost 160 km/h in pretirano majhen naklon. Posledica takšne odločitve so dragi in dolgi predori, ki terjajo vzporedne varnostne predore, ali pa že v prvi fazi izgradnjo dvotirne proge. Tako je izbrana trasa dražja vsaj za 400 mio. Podržitev je sevda božja mana gradbenikom, ki bodo služili s prodajanjem betona in več del. Seveda bomo to neumnost plačali davkoplačevalci, namesto, da bi denar koristneje pabili. Prippmniti je potrbno, da dražja trasa zahteva tudi večje investicijsko vzdrževanje. Torej bo tudi eksploatacija proge dražja. Kljub temu, da je gradbeni lobij izginil iz obličja , njegov duh še vedno vlada nad gradbeništvom v Sloveniji in kot vidimo, bo omogčil polnjenje žepov naslednikm slavnega lobija Stroka je v tem primeru zatrta in utišana. Pohodila jo je ambizozna puhloglava Alenka Bratušek. Mafija vodi državo!!!