Projekt drugi tir Koper-Divača je tipičen primer slabega načrtovanja in izvajanja javnih infrastrukturnih projektov. Pri tem projektu so bila kršena temeljna pravila projektnega vodenja. Narobe gre skoraj vse, kar je možno. Zadnji zapleti glede vprašanja, kdo je nosilec črpanja sredstev EU, razveljavljen referendum o zakonu (ZIUGDT) in blamaža z maketo drugega tira ter kasnejšim odstopom predsednika […]
The post J. P. Damjan, Sobotna priloga: Kako se mora projekta drugi tir lotiti naslednja vlada appeared first on Časnik.
Komentarji (2)
Apr 04, 2018
0
APMMB2:)* Ne dr DAmjan .,ampak naučeni papagajček,ki vsem soli pamet,samo lastne ne zmore.:)**
Apr 04, 2018
0
Spoštovani? ekonomski doktor! Najprej je potrebno izdelati feasibillity študijo. Kot vemo je potrebno proučiti več variant, najmanj tri. Med temi pa izbrati ekonomsko najučinkovitejšo. Do sedja ni bilo govora o takšni študiji. Bilo pa je narejenih dosti analiz predlagane variante, kar pomeni glodanje že obglodane kosti. Prav gotovo je bilo izdelanih že mnogo variant, pred vsem v času, ko se je gradila obstoječa proga. Takrat je bila izbrana najcenejša varianta, prav gotovo pa so takrat proučili tudi za tiste čase dražje, pa vendar bolše varinate od uzakonjane. Še enkrat pa opozarjam na popolni nesmisel, graditi železniško progo, ki je v bistvu industrijski tir za luko Koper z računsko hitrostjo 160 km/h. Zadostuje že računska hitrost 80km/h, kar pomeni pocenitev gradbenih del vsaj za 400 mio. Če uspe ekonmski doktor to uveljaviti, bo dokazal, da je pošten in upravičeno se bo lahko ponašal s titulo doktor.